Mulțumesc :)

Am câțiva oameni care mi-au intrat în viață unii mai subtil fără nici măcar să bag de seamă, de alții m-am agățat eu fără ca ei poate să își dorească, în fine… tot felul de situații și oameni. Indiferent cum i-am întâlnit și cât de prieteni suntem pe unii dintre ei îi am în tabloul de peste 50 de ani. (Sunt poate prea optimistă cu numarul de ani în special :))
Una din aceste persoane dragi mie, de ziua mea mi-a făcut o surpriză care mi-a picat foarte bine:
„La mulți ani, om frumos!!! Să fii fericită și sănătoasă și iubită și veselă și împăcată în fiecare zi din viața ta!!!
Îți doresc tot binele din lume și să îți vindeci toate temerile și fricile și rănile mici și mari pe care le mai ai, iar la final să știi că absolut tot a meritat.
Te și sun să-ți urez, dar astea stau mai bine scrise.
Te pup și te îmbrățișez cu drag!!!!”

Lasă un răspuns

