O carte: Colonelului n-are cine să-i scrie – Garcia Marquez

IMG_7572.JPG

Una din cărțile primite cadou de ziua mea pe care am citit-o în timp ce goneam pe autostradă. Țin să spun că am rău de mașină de când mă știu, uite că autostradă+carte se potrivesc de minune. Ce să înțeleg din asta?

Despre carte sunt recenzii de la capete mult mai cunoscătoare în ale literaturii, eu doar mă bucur că pot citi chiar și în timpul mersului cu mașina.
Alo Alo nu mă lăsați să aștept precum colonelul! Am nevoie de cât mai multe autostrăzi. Dacă nu…”rahat” treabă. (Cine a citit cartea știe de ce am forțat folosind cuvântul dintre ghilimele)

Lecturarea unor cărți mă rup de mine, mă fac parcă să pășesc pe o pernă cu aer, mă duc într-un mai mare dezichilibru decât cel pe care îl am deja. Când se întâmplă asta e clar că virusul se răspândește în tot corpul din care ies doar cu o temperatură foarte mare care omoară o parte din nenorocitul intrus. Marquez cam asta îmi provoacă…numai de bine!

Lasă un răspuns

